Management gesprekken

Daadwerkelijk de dialoog aangaan met medewerkers. Gesprekken voeren niet zien als ‘verplicht nummer’, maar als essentiële, waardevolle bron van motivatie, informatie, contact en optimalisatie van te leveren prestaties.

Functionerings- en Beoordelingsgesprekken Functionerings- en beoordelings- gesprekken

Bent u bereid om tijd en energie te steken in het voeren van gesprekken met uw medewerkers? Heeft u het idee dat u hen met deze gesprekken -...

Persoonlijke Ontwikkelplannen (POP) Persoonlijke Ontwikkelplannen (POP)

Wilt u uw medewerkers ondersteunen bij hun persoonlijke ontwikkeling? Blijkt het soms lastig om hier gestructureerd en consequent aandacht aan te geven? Vindt...

Exit gesprekken voeren Exit gesprekken voeren

Neemt u wel eens afscheid van een medewerker,... of een medewerker van u (of uw organisatie)? Bent u benieuwd hoe deze medewerker het werken binnen de...

Verzuimgesprekken voeren Verzuimgesprekken voeren

Heeft uw organisatie - en daarmee uzelf – last van verzuimende medewerkers? Is het niet altijd duidelijk of het hierbij gaat over ‘ziekte’...

Selectiegesprekken voeren Selectiegesprekken voeren

Twijfelt u wel eens aan de effectiviteit van een gevoerd selectiegesprek? Weet u niet zeker, of u wel de juiste en voldoende vragen hebt gesteld? Blijft er...

  • Meer over HIPEPE

    HIPEPE Group: training en coaching van mensen in organisaties en hen begeleiden naar maximale resultaten. Wij richten ons daarbij zowel op hun persoonlijke als professionele ontwikkeling. Al sinds de oprichting in 1999 werken wij vanuit de visie, dat medewerkers zich met overtuiging in beweging zetten, zich ontwikkelen én daarvoor hun persoonlijke verantwoordelijkheid nemen!

^ Terug naar boven