Management gesprekken
Daadwerkelijk de dialoog aangaan met medewerkers. Gesprekken voeren niet zien als ‘verplicht nummer’, maar als essentiële, waardevolle bron van motivatie, informatie, contact en optimalisatie van te leveren prestaties.
Functionerings- en beoordelings- gesprekken
Bent u bereid om tijd en energie te steken in het voeren van gesprekken met uw medewerkers? Heeft u het idee dat u hen met deze gesprekken -...
Persoonlijke Ontwikkelplannen (POP)
Wilt u uw medewerkers ondersteunen bij hun persoonlijke ontwikkeling? Blijkt het soms lastig om hier gestructureerd en consequent aandacht aan te geven? Vindt...
Exit gesprekken voeren
Neemt u wel eens afscheid van een medewerker,... of een medewerker van u (of uw organisatie)? Bent u benieuwd hoe deze medewerker het werken binnen de...
Verzuimgesprekken voeren
Heeft uw organisatie - en daarmee uzelf – last van verzuimende medewerkers? Is het niet altijd duidelijk of het hierbij gaat over ‘ziekte’...
Selectiegesprekken voeren
Twijfelt u wel eens aan de effectiviteit van een gevoerd selectiegesprek? Weet u niet zeker, of u wel de juiste en voldoende vragen hebt gesteld? Blijft er...